Wednesday, January 6, 2010

Új év

BOLDOG ÚJÉVET mindenkinek,
jó régóta nem blogoztam. Úgy telik az idő, a michigan-i vakációnk máris a végéhez közeledik.
Nagyon jól éreztük magunkat, sok ismerőssel, baráttal, családtaggal találkoztunk és időztünk, de mostmár készen állunk a hazatérésre is. Mert ugye....legjobb otthon.
A ház, ahol lakunk egy házaspáé, akik a telet mindig Floridában töltik, ahol ugye mindig jó meleg van.
Felajánlották, hogy lakjunk a házukban amig itt vagyunk.
Fent balra: A téliszünet kezdetén Benike még alig állt a lábán
Fent jobbra: Benike a Magyarországról kapott csomagot bontogatja.


A karácsony napját az anyósoméknál töltöttük, ahol összejött a család.
Én magyar csirkefasirtot készitettem.
Kötényt nem találtam, ezért egy kukás zsákot alakitottam át köténynek.









Scott szülei mesét olvasnak Benikének











Egy japán étteremben
A séf előttünk készitette el az ételt, dobálta a késeit és még falatot is dobott a szánkba. Egyikünk sem tudta elkapni, így a dobott falatok a földön kötöttek ki. :)

Video a japán étteremből
 

Benike kisétál a csoportképből
Gina barátnémmal
Benike és a kiskutyás póráza. Ez tényleg egy póráz, megakadályozza, hogy elkalandozzon mellőlünk mondjuk egy áruházban.
Hóc-hóc katona..... néha az egész házat körbelovagoljuk :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?/ Mit gondolsz?